logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۴۴۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

ورود 233 پرونده به تعزیرات حکومتی از محل اجرای گشت‌های مشترک / 30 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در زنجان کشف شد

ورود-233-پرونده-به-تعزیرات-حکومتی-از-محل-اجرای-گشت‌های-مشترک-30-هزار-لیتر-فرآورده-نفتی-قاچاق-در-زنجان-کشف-شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به فعالیت مستمر گشت‌های مستمر در زنجان گفت: 233 پرونده توسط گشت‌های سیار در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است.

مرتضی ممیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت مستمر گشت‌های مشترک سیار در استان زنجان اظهار کرد: گشت‌های مشترک سیار در سال 96 به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در 7 ماهه سال 96 تعداد 244 فقره بازرسی از واحد‌های صنفی استان زنجان در قالب گشت‌‌های مشترک سیار با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: در طول این مدت تعداد 213 پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ممیزی به تشدید برخورد با کالای قاچاق نیز اشاره و ابراز کرد: در این راستا بیش از 475 هزار نخ سیگار قاچاق امحا شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تعداد 36 محموله سیگار قاچاق در محورهای مواصلاتی استان زنجان کشف و ضبط شده است بیان کرد: در طول این مدت تعداد 4 مرحله امحای کالای قاچاق انجام شده است.

ممیزی افزود: امحای کالاها پس از سیر مراحل قانونی و صدور مجوزهای لازم از سوی شعب تعزیرات حکومتی استان انجام می‌شود و در مجموع بیش از 475 هزار نخ سیگار قاچاق معدوم شده است.

وی در ادامه با تاکید بر برخورد قاطع با عاملین قاچاق سوخت  افزود: یک میلیارد و 114 میلیون ریالی عاملین قاچاق سوخت در زنجان جریمه نقدی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: در این راستا تعداد دو محموله سوخت قاچاق شامل 30 هزار لیتر نفت سفید و 26 هزار و 800 نفتگاز در استان زنجان کشف و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: در این رابطه تعداد 2 پرونده بصورت خارج از نوبت در شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

ممیزی گفت: بر اساس آراء صادره‌، عاملین قاچاق علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بمیزان یک میلیارد و 114میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر